Ost!

Mamma kom upp och väkte mej för en stund sedan, nu kollar jag på tv och äter ost macka =) Fördelen med att sova hos mamma är att hon går ut med hundarna på morgonen och låter mej sova, det är helt underbart =) Om någon timma eller två så blir det väl till att gå ut på långpromenad med mamma och vovvarna, sen får vi väl se om mormor och syster med hund ska med också =) Har inte träffat syster sedan julafton =/

Veckan som kommer så ska jag börja med nutrilette, vi får väl se hur det går :P För syster har det tydligen Funkat riktigt bra. På två veckor har hon gått ner 7kg. Jag trivs med min kropp men jag vet att jag måste gå ner i vikt, för min hälsas skull. Med tanke på hjärtsjukdommarna som ligger i familjen. Men det löser sej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0