Jävla Nokia!

Jag saknar min iphone som fan, den jävla nokian som jag använder under tiden bara krånglar hela tiden, jag blir så trött på den. Kan jag inte få hem den jävla polisrapporten någon jävla gång så att jag kan skicka in den till det jävla försäkrings bolaget så att jag kan få en ny telefon! Gah! Jag fattar inte varför allt ska ta sånn jävla tid!!

Jag sitter i mammas soffa, somnade vid tolv men vaknade igen vid två av att jag va extremt kissnödig och efter det kunde jag fan inte somna om =/ Saga ligger i soffan jämte mej och snarkar som en gris och Freja har gått in och lagt sej hos pappa för att sova på hans ben medans han jobbar. Mamma ligger nere i sin säng och snarkar så att det hörs ända hit upp. Konstigt att jag inte kan sova? Jag hoppas verkligen att jag hinner somman innan pappa bara för han och mamma är fan lika illa på att snarka och det värsta är att jag och pappa sover på samma våning....

Mamma och pappa sover inte i samma sovrum och har inte gjort på flera år. Mamma klagar på att pappa har öppet fönstret så att det blir kallt och att han snarkar så högt att hon inte kan sova. Pappa i sin tur klagar på att mamma vill ha det för varmt och att hon låter som ett godståg när hon sover. Detta har bidragit till att pappa sover på soffan i sitt arbetsrum, för att kunna sova.... Det "roliga" är att trots att de båda snarkar så högt att ingen av dom "kan sova" så är det jag som ligger vaken hela natten och lyssnar när BÅDA snarkar. Hmm, så mycket för "du snarkar så högt att jag inte kan sova" Pyttsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0