Diet

I morgon så ska jag börja med min nutrilete-diet! Det känns bra, skulle igentligen börjat den 18:de men kunde inte hålla mej så jag börjar imorgon =) Idag har jag och mamma varit ute och promenerat runt sjön igen, det va riktigt härligt, dock va det en isbana runt mer än halva sjön så det blev bara ett varv. Jag hade tänkt att gå ett par varv runt sjön men med tanke på isen så bestämmde jag att jag bara skulle ta två varv, men när jag halkade mej omkring den sista biten på första varvet så insåg jag att livet är fan värt att leva och jag tänker inte dö för att få lite mortion. Så jag tänkte ta några varv uppe på tullen ikväll istället, jag hoppas på att grannen är hemma ikväll så kanske hon kan göra mej sällskap på promenaden, eller ialla fall ta en kaffe med mej innan jag går ut. Dock är ju rusken ganska stor att jag fastar med kaffe och gott sällskap istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0