What's love got to do with it?

Jag menar det är ju bara sex det handlar om, tydligen. Veckan har varit riktigt bra, han kom upp och allt va underbart sen va han tvungen att hjälpa sin mor igår så skulle han komma upp idag igen. Hela dagen går och han ber mej bara ringa lite senare hela tiden. Klockan elva sa han iaf att han skulle börja gå upp mot mej, jag skulle ringa upp om 20 min och sedan gå ut och möta honom på vägen. Två timmar senare svarar han fortfarnde inte i telefon och jag börjar bli orolig, det är mörkt ute och något kan ha hänt. Jag ringer gång på gång och skickar flera sms där jag tydligt talar om att jag är riktigt orolig och vill bara prata. Jag ringer och väcker min stackars mor för att be om råd för jag vet fan inte vad jag ska göra. Tillslut biter jag i det sura äpplet och ringer och väcker hans mot klockan ett på natten, hon säger att han gick för att köpa cigg men kom inte tillbaka. Jag springer omkring och letar laddare till gammla telefoner för att hitta något stackars nummer till någon av hans vänner. Tillslut får jag tag i ett och får veta att han befinner sej på fest. Mannen som säger att han älskar mej låter mej ringa honom hysteriskt i flera timmar för att jag sitter hemma och väntar på honom, men han skiter i att svara, antigligen för att han är på fest med henne....... Jag vill inte mer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0