The day I find no sorrow

Sitter hemma och bara slappar, Amanda och Felicia va här nyss och kollade på idol. Köpte ny tv och ny dvd idag, eller ja, tog det på avbetalning, men det känns riktigt gött att ha en ny tv. Va ute i skogen med hundarna också, det känns helt underbart att se dom springa, leka och busa, dom mår verkligen bra och är verkligen lyckliga när dom får göra det. Det finns inget som får mej att må så bra som mina husdjur, vad jag än gör så kommer dom alltid att älska mej, när jag mår dåligt och gråter så ligger dom hos mej hela natten, dom dömmer mej inte om jag inte orkar städa eller om jag har uppe fyra killar på en vecka. Det är villkorslös kärlek och det är underbart. Det är så underbart att veta att dom alltid finns för mej, dom väntar alltid på mej när jag kommer hem och blir lika lyckliga oavsett om jag varit borta i 5 minuter eller 5 timmar. Skriver upp en lista över vilka mål jag har här i livet fram tills slutet på 2011. Hittade en lista jag skrev förra året och när jag läste den så kunde jag bock av nästan allt. Det gjorde mej på ett väldigt bra humör. Ja, vad jag har att säga är väl att detta har varit en ganska bra dag och jag mår ganska bra. Jag hatar folk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0