Fuck it!

Alla vill bara en sak oavsett kön eller läggning så vill alla bara en sak, alla vill knulla dej. Hur du än vrider och vänder på det så är det sant, det behöver inte vara sexuellt, men alla vill knulla dej och så enkelt är det. Just när jag trodde att det började bli bra igen så vände vinden åter igen och du visade ditt riktiga ansikte. Gång på gång så går jag på dina lögner, jag anklagar inte dej för detta, jag vet ju att du ljuger. Men jag önskar så hårt att sidan du visar här ska vara din riktiga sida och att du ska sluta bete dej som du gör, därför köper jag dina lögner, för att jag älskar dej. Det har jag gjort de senaste två och ett halvt åren och det kommer jag inte sluta. Jag vill att du ska bli som när allt va bra men om detta är ditt riktiga jag, va allt det andra då bara en lögn? Det första ett och ett halvt året, va det bara ett skådespel från din sida? För att få mej att nappa på betet och sedan bli beroende av skiten? Va inget av det äkta, kommer det aldrig bli som förut igen? Finns det någon mening med att jag genomlider detta om och om igen för de få stunder av äkta lycka jag upplever med det, är det värt det? Gång på gång händer samma sak, varför? Kommer du aldrig ändras, vill du inte ändra på dej, kan du förändras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0