Allt är som vanligt....

Men som vanligt beryder inte att det är bra. Det betyder att du fortsätter såra mej och ljuga för mej och jag blir med och mer trött på det, dock kan jag inte sluta älska dej men du ska veta att jag gör mitt bästa för att komma över dej, så jag slipper detta. Jag är trött på att du ljuger och utnyttjar mej, jag kan inte ta hur mycket skit som hellst, jag ska lägga ner killar helt nu. Jag behöver vara singel ett tag nu, spendera tid med mina väninnor och bara grina om hur hemska killar är. Nån gång kommer jag att hitta en underbar kille som inte är som du. Men innan jag kan göra det så måste jag sluta älska dej och komma över dej för annars kommer det bara gå åt helvete. Vi hade kunnat ha en underbar framtid ihop om du bara kunnat sluta bete dej som ett svin, men tyvärr så är det tydligen den du är och inte ens jag kan få dej att behandla mej bra så då finns det ingen mening med att kämpa längre. Jag är trött på att kämpa och jag kan för ont för att klara av att förlora en strid till. Jag måste hålla mej, jag måste komma ihåg varför jag kämpar!! Du har sårat mej en gång för mycket nu, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men nu har jag fått nog. Det är så tydligt att detta inte håller längre, du njuter av detta, du tycker att det är kul att jag sitter uppe på nätterna och äntar på att du ska komma hit som du gång på gång har lovat. Du älskar telefonsamtalet du får dagen efter när jag är ledsen ch frågar varför du inte dök upp, du skrattar inombords när mina tårar börjar falla och jag bönar och ber att du ska komma upp idag istället, det är det du älskar, inte mej. Jag förtjänar inte detta, jag är en underbar person, men mina brister och jag förtjänar en pojkvän som älskar mej, inte att såra mej. Ju mer jag skriver desto mer växer ilskan inom mej, jag älskar dej fortfarande, av hela mitt hjärta men mitt hjärta orkar inte med smärtan du ständigt orsakar. Jag vill inte hata dej, men jag vill komma över dej, jag vill inte tänka på dej hela tiden, jag vill inte undra ad du gör just nu, jag vill inte sitta och fundera på vem du tänker stoppa kuken i idag, jag kan inte sitta och tänka på hur du tänker såra mej nästa gång. Jag duger att umgår med när det inte finns något roligare att göra och så tänker jag inte ha det längre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0