Spenatsoppa

Gjorde spenatsoppa igår och bjöd mamma på det, riktigt jävla gott =) Denna helgen har jag bara umgåst med mamma, bakat och tagit det lungt. Vilat upp mej och samlat krafter. Ska åka med mamma till Göteborg idag, ska träffa pappa medans mamma gör lite ärenden. Ska ta med mej lilla Freja-bus =) Pappa har träffat hennen en gång när hon va fyra månader gammal och han hatar henne för att hon är en "kamphund" hon blir två år i januari och det är på tiden att pappa får lära känna henne och själv märka hur underbar hon är =) Som vanligt så svek han igen, jag blir inte förvånad. Jag är så trött på det så jag vet inte vad jag ska göra. Men jag har min familj och mina vänner och med hjälp av dom så ska jag lämna honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0