Pannacotta

Till frukost blev det spenatsoppa och ägghalvor som blev över från igår. Vaknade sju på morgonen och bemödade mej inte med att somna om. Låg och drog mej i sängen i en timma innan jag gick upp, satte mej i soffan och tog en cigg medans jag ringde till mormor och kollade om jag och vovvarna kunde komma bort. Packade handväskan med massor av levergodis och klosaxen och sen bar det av hem till mormor. Vi drack kaffe och åt några chokladbollar som jag gjorde igår, sen hjälptes vi åt att klippa klorna på Freja, mormor tryckte hennes mun full med godis medans jag snabbt klippte till klorna. Sen gjorde vi samma sak med Saga. Drack cola, löste suduko, hjälpte mormor med datorn, kjedjerökte, skrattade och pratade fram tills klockan ett så mamma tog en rast från jobbet och åkte och köpte cigg med mej. Sen blev det hem till mormor igen, då blev det ut på en låååååång promenad med vovvarna i skogen. Efter det satt jag och mormor och väntade på att mamma skulle sluta jobba och sen åkte vi ut i skogen med vovvarna igen och sen upp till ica så mormor fick handla. Nu sitter jag i soffan och segar, gjort potatismos och fiskpinnar och chokladpannacotta som står och stelnar i kylen tills imon då den ska avnjutas med mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0