Lucky 21?

Okej, nu känner jag mej en aning gammal, fyllde 21 igår, usch! Gårdagen va helt underbar, mycket bättre än väntat, behövde knappt lyfta ett finger. På fredagen va jag på hässle hemma hos Mia och Emma, skojjigt värre, om man bortser från att jag nästan hamnade i bråk, men jag blir bara så jävla trött på folk som dyker upp oinbjudna, dom hade inte ens vett att hälsa på de som bodde där och gick dessutom in med skorna på och geggade ner i halva lägenheten. Så självklart såg jag det som min uppgift att säga ifrån. Menmen, mor kom och hämtade mej vid elva på kvällen då jag knappt kunde hålla ögonen öppna, fyllekäk köpte hon te mej också, min underbara mor <3 På lördagen, min födelsedag, väcker mamma och mormor mej genom att såt och ringa på dörren, jag går upp och öppnar och lägger mej i sängen igen. Mamma har köpt med sej fika och diskar upp den lilla disk jag inte hunnit ta hand om, mormor städar undan två glas från bordet och diskar min askkopp och sen går jag och mormor ut med hundarna. Efter det så serverar jag fikat och sen kommer resten av släkten upp. När kalaset är slut så sätter jag mej ner och kollar på film med syster och kusin, skojjsigt värre =) Sen ska syster hämta och lämna en polare så vi passar på att hämta upp P och sen går jag in på maxi och handla cola, chips och god mat till kvällen. Sen va det bara jag, P och hundarna. Vi låg och myste i soffan och kollade på film, jag hade på mej min mysiga pyjamas som jag fick i present. Sen blir det kyckling och vitlökskroketter till kvällsmat och vovvarna fick resterna till sin kvällsmat. Efter det så förflyttar vi oss in i sovrummet och fortsätter att kolla film, sen måste P gå hem så jag följer honom en bit på vägen med vovvarna och sen så går jag hem igen. När jag kommer hem så lägger jag mej i sängen och slocknar med en gång. En helt underbar födelsedag =) Idag har jag och mamma gottat oss med filmer, chips, läsk och god mat =) Sen blev det ut i skogen med vovvarna och jag fick mej en lång, skön promenad =) Sen hämtade vi upp P och så släppte mamma av oss hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0