Kyla =/

Är inte förtjust i kyla, inte alls faktiskt. Men det ändrar ju inte på det faktum att vintern är på väg. Så min kur består av MASSA täcken, kaffe och varm choklad lååååååånga varma duschar, bra filmer, mycket choklad, två mysiga hundar och självklart P så fort han har tid att vara här =) Raggsockar är f.ö. grymmt underskattade. Förhäxad på tv, ska nog önska mej hela serien i julklapp tror jag, men jag har inte bestämmt mej än, julen är ju inte det allra roligaste som finns, dyrt som fan och bara stressigt. Det possitiva är ju att jag har gångavstång hem till typ nästan hela släkten och att julen inte ska firas hemma hos mej så jag behöver inte stå och laga mat som en galning. Dock ska jag ju hitta julklappar till alla och så ska jag ha råd med det också. Hmmmm..... Men saker börjar ordna upp sej för min del, jag håller på att betala av mina skulder och det ser ut som att jag kommer att vara skuldfri fram till sommaren, fyfan vad underbart det ska bli =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0