Ett beslut....

Beslutet är taget och jag har mer ångest än innan, tänk o jag tog fel beslut, tänk om allt går åt helvete nu. Usch vad jag är trött på detta, vet inte vem jag är eller vart jag har mej själv, jag är bara så förbannat tacksam för mina underbara bäbisar och min underbara familj, vet inte hur jag hade överlevt annars. Men det är ju så att livet går vidare, jag vet det, jag är fullt medveten om det, men just nu känns det så förbannat jävla jobbigt. Jag vet inte vart jag sa ta vägen eller vem jag ska prata med, det spelar ju fan ingen roll om jag pratar, jag har sagt allt detta tusen gånger innan och jag blir inte ett dugg klokare. Gah! Fuck it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0