Är det inte den ena så är det den andra....

Skulle ju åkt till götet idag och träffat min käre far som jag inte sett på ett bra tag. Men tji fick jag för så blev det inte. Min far kom akut på att han har hundskräck, vilket är väldigt konstigt då han kunde umgås men mormors hund under tiden han va gift med min mor och han har heller inga problem med att umgås med min systers familjs två hundar. Nej, det är såhär! Min far har bestämmt sej för att mina älskade små vovvar är stora blodtörstiga kamphundar och vad jag än säger eller gör så är han för tjurskallig för att ändra åsikt. Det är ganska så intressant att han baserar detta på den enda gången han träffat Freja. Hon va fyra månader gammal och ville hoppa upp i hans knä. Det va allt hon gjorde, hon bet honom inte, hon morrade inte på honom, gjorde honom inte illa, hon ville bara sitta i hans knä, och det gör henne till en blodtörstig best......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0