Det blöder :O

Borstade tänderna nyss och hade något mellan tänderna så jag borstade lite hårdare, men jag borstade tydligen för hårt för det började blöda och sen när jag skulle skölja med listerine så sved det som faaan :O

Har varit duktig och tvättat idag, men allt hann inte torka riktigt så nu händer det fuktig tvätt i vardagsrummet och i köket, men det är nog torrt tills imon =) Hoppas jag iaf =) Försökt få tag på båda mina systrar idag men eftersom att täckningen i min lägenhet suger så har jag inte kunnat ringa till någon av dom. Dummt....

Lagade spenatsoppa idag också, gott som skamm =) Och Niklas kom upp på besök och drack kaffe med mej, det va trevligt =) Han hade dess utom köpt med sej cigg till mej, så snällt så =) Va och handlade lite mat innan också och "råkade" köpa snickersglass med, mumma =D Sen köpte jag fiskpinnar och sånnt också så nu blir det fiskpinnar i veckan, det är ju bara jätte-mumms :D

Får la se vad som händer i helgen, min chokladpralin är ju i uddevalla tills på söndag typ eller något, det suger hårdare än hårdast faktiskt, vem fan ska jag supa med då?! :O Hoppas Offis mår bättre snart iaf så att hon orkar komma hem igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0