Pisk

Pisk ska jag ha, har varit grymmt dålig på att blogga på sista tiden, fyyyyy på mej. Är ganska stressad iom flytten och skolan, har insett nu att jag kommer att få ta båda kurserna igen då skolan hamnat i kläm för att det har varit så jävla mycket med att packa och sånna saker. Sen har jag även haft en hel del annat att tänka på, jobbigt jobbigt, men jag överlever väl. Åkte till apoteket i fredags för att hämta ut mina mediciner, men läkare har tydligen glömmt att skriva ut ett nytt recept så jag kunde inte hämta ut mina tabletter vilket innebär att jag har varit omedicinerad sedan i torsdags och är just nu mer eller mindre ett nervvrak. Yrsel, humörsvänkningar och ofrivilliva muskelryckningar är bara förnamnet så man kan ju lungt säga att min helg inte har varit den bästa. Och nu är jag åter igen inne i en period full med mardrömmar, då jag vaknar 7-8 gånger om nätterna dränkt i svett med täcket och lakanet fastklistrat på kroppen och att gå omedicinerad underlättar verkligen inte saken. Det är verkligen ett under att jag inte har skadat mej i helgen och det är något jag verkligen är stolt över. Det känns riktigt skönt att se att mitt liv är på väg i rätt riktning men sammtidigt så känns det som att allt håller på att rasa samman. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men inte ens medicinerna underlättar min dagliga panikångest och alla dessa jobbiga känslor, mediciner är bra för mycket, men tyvärr inte för detta. Jag är så lycklig för att jag har min underbara lilla Freja, mina oerhört söta katter, min kämpande lilla Elvis och min älskvärda familj och mina vänner. Utan er alla så vet jag inte hur mitt liv hade sett ut just nu, men en sak är jag säger på och det är att jag hade varit inspärrad och spritt språngande galen. Alla underbara djur och människor i min omgivning hjälper mej att inte tappa fotfästet, massa kärlek till er alla <3 Men låt er inte luras, jag kommer fortfarande avsluta min blogg som jag alltid gör och jag menar det också.Köss mej i räääääääva. Jag hatar folk




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha tänkte väl att du inte kunde avsluta ett inlägg utan det^^<3

2010-05-03 @ 09:47:28
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0