Voff

Ni har jag och Patte kollat på ett dubbelavsnitt av criminal minds, bra som fan va det och nu kollar vi på nån cp skit på sjuan:P Hahahaha Freja ligger med huvudet under soffan, sover och skäller på något i drömmen=P Hahahahah. Symfoni har blitt mycket bättre i läppen, den är inte allt lika svullen som den va när hon kom hit. Och hon verkar må mycket bättre nu också, hon är mycket mer social än va hon va innan. Nu går hon omkring i lägenheten och kommer fram och vill att man klappar henne och hon verkar heller inte längre ha ett lika stort behov av att gömma sej när hon ska sova. Just nu så ligger hon på soffryggen bakom mej och sover=). Hon är så fin=) Så det verkar som att hon börjar känna sej hemma här iaf=) Idag är det fredag och det betyder att jag får mina pengar idag. Är lite sugen på att gå ut på krogen eller något, det va skit länge sedan jag va ute på krogen så det hade faktiskt varit trevligt att hitta på något sådannt. Menmen, får la se vad som kan tänkas hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0