Var är solen?

Pluggade riktigt länge igår, gick inte och la mej förrens vid strax efter ett på natten, numera är det sent för mej:P Pluggade engelska och det va riktigt roligt faktiskt=) Sen så började jag läsa på Liza Marklund - Postkard killers, jag är ju inte alls förtjust i svenska författare, men denna boken verkar riktigt lovande faktiskt. Men nu när jag är vaken och pigg så här jag en jävligt viktig fråga, Var är solen?! Den har hälsat mej god morgon varje dag, men nu är den borta. Vart fan har den tagit vägen?! Om någon kommer i kontakt med den så be den infinna sej utanför mitt vardagsrumms förnster fort som fan! Det är ju kallt när solen inte lyser:O Nej nu ska jag läsa lite. Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0