Typ tisdag tror jag

Vet inte riktigt vad det är för dag idag men jag skulle tro att det är tisdag. Haha jag år så duktig ibland:P Åkte upp till mickan i söndags, drack bärs och hade kul som fan^^ Minns inte mycket från kvällen, men jag tycker synd om hennes syster:P Hon skulle ha prov dagen efter i skolan och vi spelade hög musik fram tills klockan fyra på morgonen:P Och Mickan vägrade låta mej sova, hon väckte mej så fort jag somnade, jävla tant:P Hahahah

I miss my angel<3

menmen, över till annat.
På torsdag så ska mamma åka till göteborg så jag tror att jag åker med henne och vandrar omkring och bara ta det lungt. Funderar på att höra av mej till min far och kolla med honom om han känner för att ta en kaffe då. Älskar att vandra omkring i göteborg med pappa, han vet allt om alla ställen och då går vi omkring bland alla gammla bygnader och pappa berättat allt om göteborgs historia=) Ååh, hoppas verkligen att pappa har tid på torsdag<3


Ska försöka att börja packa idag också, det är bara två och en halv månad kvar tills jag flyttar och jag har en hel del som måste packas, och sen ska jag passa på att rensa och kasta grejer som jag inte behöver eller använder. Ska försöka spara pengar och köpa lite "nya" möbler också, kan ju inte köpa något nytt eller dyrt, men det fins ju bra grejer på blocket som är nya för mej iaf. Jag vill göra om mitt nya kök till en bar typ, tror att det skulle bli jätte snyggt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0