Potatisgratäng

Ikväll så blir det potatisgratäng till kvällsmat, fyfan va gott det ska bli=D Riktigt länge sedan jag åt det=/ Har hållt på att packa de senaste dagarna, det mesta i köket är nerpackat, ska bli så jävla gött sen när jag flyttar.  Efter maten så blir det att kolla på P.s. I love you, godis, cola, choklad och myspys med Patte. Det ska bli riktigt göttigt=) På onsdag så blir det att åka iväg och klippa klorna på Freja, dom har växt som fan nu när det har varit massa snö och is på backen så att klorna inte har kunnat slita ner av sej själv. Har varit fri från huvudvärk i typ två dagar nu, men det känns son att det är påväg tillbaka. Underbart! Ska försöka ta mej upp till sjöbo i veckan och lämpa pengar till Mickan och hämta mina böcker. WOHO!! Får fan ta och börja läsa snart igen, har inte läst på typ en vecka nu, helt sjukt ju. Håller på med studio sex av Liza Marklund. Vet inte riktigt vad jag tycker om den då jag inte har kommit så långt på den. Får ta och fixa detta någon dag. Nu ska jag fortsätta med maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0