Pengar

Haha! Eftersom att jag får mina pengar idag så betyder det att jag kan åka och handla kattmat, har bara torrfoder just nu och mina kräsna små mongon vill ju helst ha mjukmat så det måste jag köpa så att Ziggy slutar gå omkring och gnälla på mej hela dagarna=P Haha som vanligt så kan jag inte sluta störa mej på att folk är så äckligt ointelligenta, sjukt jävla störande. Att folk knullar runnt till höger och vänster stör inte mej, men ta då någon som är singel, är du kåt på någon som är upptagen så knulla med någon annan, svårare än så är det inte, ja, jag vet, jag bara gnäller över något som jag borde släppa, men jag kan inte släppa att folk är så äckligt jävla fittiga! Tyvärr, det funkar inte i min värld, det är bara fittor som går på någons pojkvän eller flickvän, så enkelt är det bara. Usch, det värsta av allt är ju när någon ber om ursäkt för att ha gjort det och säger att vi ska släppa det och gå vidare och mindre än två minuter efter det så gör personen samma sak igen, det retar mej, som fan. Sånna fittor borde halshuggas, seriöst asså! Det är inte normalt att bete sej så, usch, lika mycket värld som en hora och med samma beteende, blää, sånnt gör mej spyfärdig. Nej nu orkar jag inte gnälla mer, nu ska jag tända mej en cigg och krypa ner i pattes underbara famn och sen ska jag ligga där med hans armar runt mej tills jag somnar. Det finns inget som är så underbart att ligga i hans famn, känna hans armar runt mej, han läppar mot huden i min nacke och höra honom säga hur mycket han älskar mej. Det är ren lycka<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0