Oh mother

Ligger i soffan, läser Studio sex av Liza Marklund, äter godis, dricker cola och lyssnar på Mother - Glenn Danzig<3 Har väl lugnat ner mej lite nu när jag har fått vila en stund. Har packat ner typ alla mina böcker nu, utom dom jag har tänkt att jag ska hinna läsa innan flytten. Sen har jag packat ner lite tallrikar, glas, bestick och sånnt. Har ju så mycket av det så det gör inget att jag packar ner det mesta. Har tänkt att jag ska tvätta och diska ikväll, om jag inte blir för trött dvs. Annars så tar jag det imon eller något, jag måste ju hinna plugga också=P Ska gå bort till turken och köpa cigg om en stund, ska bara försöka få tummen ur, hahahaha. Just nu är jag ganska tom på kännslor, fick ur mej de mesta genom hög musik och slitandet det blev när jag packade. Känns förbannat bra att få vara tom ibland. Mitt sätt att ladda batterierna. Ska sätta mej och slå in glas i tidningspapper om en stund tänkte jag, men först så ska jag mata odjuren. Nu är solen nästan borta för dagen, jag vill ha sommar nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0