Lördag idag

Igår så va jag på fest uppe hos TJ och Tess, riktigt trevligt faktiskt, fast jag va förbannat trött eftersom att jag inte hade sovit på hela natten. Patte kom upp till mej vid tio så drack vi kaffa, lyssnade på musik och tjötade skit och vid ett-tiden så började vi dricka bärs och ladda upp för kvällen. Sen vid fyra så gick vi hem till Michael och fortsatte att dricka där. Mamma kom dit och hämtade Freja och när klockan va runnt sex-sju så åkte vi upp till TJ och festade lite, men när klockan va typ ett så somnade jag i en soffa:P Jag va trött som fan och mådde dåligt för det blev lite flr mycket folk. Jag hade gett Marcus pengar för att han skulle köra hem mej men han hade åkt någon annan stans så Patte fixade skjuss av en annan polare så vi åkte hem vid två-tiden och så fort vi kom hem så slocknade jag^^ Nu sitter vi i soffan och kikar på tv=) Massa chips, dipp, godis och dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0