Idioti

Hej!
Mitt namn är Sara och jag är 20 år!
Jag skär mej!
Jag är smal som en pinne och därför lägger jag ut bilder på min mage!
Jag knarkar!
Jag blir full varje helg!
Jag röker!
Jag hånglar med andra tjejer!
Jag kan inte skriva ordentiligt!
Jag är en blond bimbo och du älskar det!
Jag är korkad och därför vill alla knulla med mej!

Blää på folk!

  • Folk är idioter
  • Folk är korkade
  • Folk är äckliga
  • Folk luktar illa
  • Folk har hår under armarna
  • Folk luktar fitta
  • Folk är tjocka
  • Folk är fula
  • Folk har anorexi
  • Folk knarkar
  • Folk har inga hjärnor
  • Folk borstar inte tänderna
  • Folk ska ha stryk
  • Folk ska hängas
  • Folk ska styckas
  • Folk borde dö!!!


    Med andra ord: JAG HATAR FOLK!!!!
Idioti

Kommentarer
Postat av: Amanda:)

Finns här!<3

2010-03-23 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0