En stund i soffan

Råkade slummra till en sväng i soffan, va rätt gött att sova en stund faktiskt, sov ju bara fyra timmar inatt^^ Nu sitter jag och väntar på att min mor ska ringa så att vi kan åka och handla lite, är äckligt sugen på choklad och cola, men det är ju inget ovanligt=P Freja ligger och sover i soffan, vilket heller inte är ovanligt=P Tess och TJ va här en stund innan så Hera och Freja busade omkring och hade jätte kul^^ Så det är ju inte så konstigt att Freja är trött. Ziggy där emot är pigg som fan och han springer omkring och bråkar med Tösen som inte alls vill vara med=P Kikar på hemsökta hus eller va fan det heter på tv4+, hitta inget annat att kolla på så det får ju duga=P Hungrig är jag också, får se om jag orkar fixa något att äta, jag har inte bestämmt mej än^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0