Dåligt

Det är inte så bra just nu, inte alls bra faktiskt. Ska jag vara helt ärlig så är det ganska dåligt just nu. Är somvanligt trött på allt, alla suger. Men mest av allt så är jag trött på att jag inte kan sluta tänka på all jävla skit hela tiden. Jag retar upp mej själv mer och mer för var minut som går. jag försöker distrahera mej själv genom att läsa en bok, kika på tv eller spela något, men inget av det funkar och jag känner hur vredev växer sej större och större. Jag känner hur den samlar kraft och gör sej redo för att explodera, men jag är så trött på mina utbrått, jag vill inte längre. Jag tänker så mycket att jag börjar få huvudvärk, hjärnan går på högvarv hela tiden och jag kan inget göra. jag sitter och kedjeröker och skriver ner mina tankar men det hjälper inte. Jag försöker prata av mej men så fort jag öppnar munnen så blir det tyst, jag får inte ut ett ljud. Jag har pratat av mej så många gånger innan att allt känns så uttjötat, orden har ingen betydelse länge. Varför kan jag inte bara släppa all jävla skit som ligger och gnager i bakhuvudet! Jag blir vansinnig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0