Anything for love

För det mesta så är livet komplicerat och krångligt, folk ljuger och sviker och det finns väldigt få personer man kan lita på. Folk är ute efter sitt eget bästa och dom skiter i hur det på verkar andra. Folk sårar andra bara för att det är kul, folk är så jävla sviniga. Jag är absolut ingen ängel och det har jag aldrig varit, jag har gjort sviniga saker mot folk, men det har jag också fått igen för, jag har bett om ursäkt. Folk är kukhuvuden. Jag är grinig trött och irriterad på världen. Fyfan för allt. Sug kuk. Jag vill att allt ska bli lika bra som det va innan, innan det kom någon jävla fitta och försökte knulla med dej, innan du gjorde alla snedsteg, innan jag gjorde alla snedsteg. Innan alla lögner, innan alla bråk och innan all jävla skit som resulterade i svek och trårar. Ja visst, det är jätte bra just nu, men alla gammalt groll logger ju fortfarande och gnager i bakhuvudet. Innan alla falska jävla fittor la sej i och började snacka skit. Jag är så tröt tpå folk att jag bara vill spy. Jag vill sparka skiten ur varenda jävel som ens kollar på mej konstigt. Kuk i alla jävla hormänniskor!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0