Hjälp

Jag kan inte få mina händer att sluta skaka, hur jag än gör. Jag saknar dej och jag kan inte sluta tänka på dej. Vad gör du, vem är du med, är du full? Gah! Jag blir galen och jag kommer att bryta ihop när som helst... Plusen är hög, jag har ont i magen, yr i huvudet och jag är ganska säker på att jag kommer spy ganska snart. Niklas är så himla underbar, men jag är inte öppen för det, jag klarar inte av det! Han vill kramas och mysa hela tiden, men hans beröring får det att krypa i mej, jag vill bara bort. Jag blir arg för minsta lilla han gör, jag är så jävla lättretlig just nu. Vad fan ska jag göra, det känns som att jag exploderar när som helst, jag vill inte och jag orkar inte! Niklas extrema svartsjuka gör verkligen inte saken bättre, min svartsjuka är dock riktad mot ett helt annat håll och jag vet att detta är en av orsakerna till min ilska. Ååh, alla minnen jag har, allt jag inte kan släppa, det är två år av upplevelser och minnen som jag bara ska lägga bakom mej och börja om på nytt, låssas som att inget av det har hänt. Hur ska jag kunna det när det va två av de viktigaste åren i mitt liv?? Jag hatar folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0