Mamma

Mamma kom och hämtade mej innan så nu sitter jag hemma hos henne och kollar på mad men maraton. Riktigt bra. Har nyss ätit lite mat också, det va gott:) Ska sova här inatt. Vill att det ska bli söndag ju:D Becca va helt underbar som ställde upp för mej igår. Jag ska ta och glömma all gammal skit och gå vidare:) Det är ju trots allt ett nytt år och fullt av nya möjligheter:) Skönt att veta att mickan har kommit hem igen iaf. Va skit orolig. Hon ville inte prata idag, hon va väl för trött. Jag ska försöka ringa henne imon istället. Tycker om att vara hemma hos mamma, det är mysigt här:) Så skönt att slippa vara ensam. Nu väntar jag på att sista mad men avsnittet ska ta slut och sen ska jag och mamma kolla på men som hatar kvinnor. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0