Hel

Min underbar älskling ligger jämte mej och sover, jag kan inte vara gladare. Han kom hit vid 6-tiden och efter det har vi legat och haft myspys i sängen. Det käns så underbart, imorgon så ska vi ta ett varmt bad och så ska han ge mej massage. Vi låg och kollade på tv innan och jag somnade i hans famn, när jag vaknade låg har fortfarande och höll om mej, jag känner mej verkligen hel igen. Det är så underbart att höra honom såga att han älskar mej och sedan ligga och krama och pussa hela mej. Vi åt jätte god mat också, fiskpinnar, potatis och spenat, gott som fan. När jag vaknade hare pulp fiction precis börjat på tv och eftersom att jag aldrig har sett den innan så tyckte Patte att jag skulle titta på den, så det gjorde vi:) Han ska stanna hos mej några nätter, vi har sagt att vi ska försöka igen och jag är så glad för det:D. Väntar på att älsklingen ska vakna igen, han va lite trött så han skulle powernappa lite:P Hihi. Nu ska jag leta något att äta. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0