Gaddat

Nu har jag gaddat mej varje dag sedan i lördags och det känns jävligt bra:D Snart så har jag fyllt hela höger underarm:D Fyfan, jag är riktigt jävla nöjd. Gaddade även lite på Malin i söndags, det va riktigt jävla roligt, vill fortsätta med det. Både gadda och bli gaddad:P Jag är verkligen beroende:P Allt som allt så har Malin gjort fem gaddningar på mej sen i lördags, vilket betyder att jag nu har åtta tatueringar:D Och självklart mina tjugosju piercingar:D Men jag är inte på långa vägar klar med något av det:P Ska antagligen upp och gadda mej lite mer i morgon. På torsdag så kommer Patte hit och så ska vi ha mysdag, på fredag så är det ABC som gäller och sen åker jag nog upp till mamma och slaggar där och på lördag så åker jag till göteborg hem till min faster och slaggar där och på söndag är det kalas för farmor och broder Daniel. Det ska bli roligt:) Gabbi va här idag också, riktigt trevligt, tjötade massa skit och käkade donken:D Läggdax strax. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0