Böcker!

Igår fick jag min Marilyn Monroe biografi som jag vann på tradera, helt underbart:D Och idag va jag och hämtade ett paket med böcker som jag beställt från bokus så nu har jag 10 nya böcker att läsa, vilket innebär massa läsning<3 Va på ABC idag, har träffat en tjej där som också bor här uppe så efter att vi va klara där så gick vi tillsammans hem men fasnade där jag skulle vika av så det slutade med att jag följde med henne hem istället:) Va inte hemma förrens efter tre på eftermiddagen. Det va verkligen jätte trevligt:) För de som är nyfikna så skriver jag en lista med de böcker jag köpte från bokus.

  1. Morden på Rue Morgue av Edgar Allan Poe
  2. Johnny Cash självbiografin av Johnny Cash och Patrick Carr
  3. Jag dödade mitt barn av Dr Carl Burak och Michele G Remington
  4. Mamma sa att jag var sjuk av Julie Gregory
  5. Puppan aldrig mer en vanlig flicka av Kate Östman
  6. När blodsbanden brister av Hanna Svensson
  7. Om det så skulle kosta mej livet av Margaretha Sturesson
  8. Flickan som inte fick finnas av Ethel G. Ericsson
  9. Den dagen min dotter blev galen av Michael Greenberg

Nu blir det mat och tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0