Ännu en fredag

Varit på ABC idag igen, idag målade vi, trevligt faktiskt:) Efter det gick jag hem och gick ut med Freja, på vägen in fasnade jag i trappen med grannen, stog och pratade med henne i typ en timma, lite kul ändå^^. Efteråt gick jag upp och lämnade Freja och vandrade hem till Malin där jag satt och tjötade med henne, vickan, Malins mor och Isak, det va trevligt som fan:) Sen gick jag hem till Anna och drack kaffe med baileys i, gottigt som fasen:D Sen kom min mor och min kusin Felix och hämtade mej och så åkte vi hem till tullen. Pappa fyller 41 idag, Grattis:D Gottigt med fika:D Sen åkte Felix med mej hem och nu sitter vi och lyssna på musik och käkar chips, myspys:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0