Tvätta

Om en halvtimma så är första maskinen tvätt kvar och sedan ska jag tvätta fram tills klockan 10:00. Blää:P Kunde inte somna innan, blev så förbannat frustrerad att jag gick upp och började städa istället, då insåg jag att jag behövde tvätta så jag gick ner och fixade en tvätt-tid. Strax där efter så blev jag skit trött och nu vill jag inget annat än att gå och lägga mej, men jag orkar inte gå ner och boka av tvätt-tiden så det är lika bra att tvätta klart så slipper jag det sen. Ska väl ställa mej och diska om en stund också hade jag tänkt, men först måste jag fan fixa något att äta för jag är skit hungrig. Blir nog storstäd idag, men jag kan inte börja dammsuga förrens om ett par timmar, men åandra sidan så finns det en jävla massa jag kan göra fram tills dess. Känner absolut inte för att göra det öht, men fyfan va skönt det kommer att kännas när jag väl har tvättat, diskat, städat, skurat golven, rensat gaderoben osv, den bästa belöningen är när man efteråt ställer sej i en riktigt skän dusch och sedan lägger sej i sängen totalt utmattad och somnar. Ååh, gud va det är härligt. Ska tvätta sängkläder idag också, mitt sköljmedel luktar äpple, så jävla gött att krypa ner i varma nytvättade sängkläder som dessutom luktar äpple:D Hihi, det ser jag verkligen fram emot:D Ska försöka att börja packa lite grejer idag också, är ju inte säker på att jag får någon utav de lägenheter som jag har sökt på tullen, men åandra sidan så har jag en hel del grejer som jag inte änvänder just nu iom snön. Sen gör det inte så mycket om jag packar ner endel tallrikar och glas för det har jag så jävla mycket av så det är inget jag lär sakna än på ett tag. Det possitiva är ju att det blir mindre disk:) Nej fyfan nu är det bara 20 min kvar tills jag ska ner igen, får börja fixa iordning mej och börja röra mej ner mot tvättstugan^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0