Söndag

Ligger i mammas soffa och lyssnar på musik, min underbara lilla skit-hund väkte mej klockan sju på morgonen, jag somnade bara tre timmar tidigare, men självklart kunde jag inte somna om. Så Nu ligger jag här och har världens jävla mensverk, men någon mens har jag då fan inte. Mysko... Det är ju iof inte första gången det händer så jag börjar bli ganska van. Har varit ute och busat med Freja en stund, hon tuggade sönder stackars Nitros frisbiee, hahahah:P Pratade med Patte imorse, men han va liga sur och grinig som vanligt, usch vad jag blir trött på honom ibland. And if you would fall you know I will catch you. Yeah I'll stick around, I'll be right beside you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0