Seg på att blogga

På sista tiden har jag varit jävligt seg på att blogga, fyy på mej, hahaha. Jag har faktiskt helt och hållet glömt bort min blogg, inte för att jag har haft något "bättre" för mej utan för att jag har varit så djupt begraven i mitt psyke och mitt välmående, som inte alls har varit bra. Som alltid så går det upp och ner men just nu känns det som att det bara går ner och ner och ner men aldrig upp igen. Ja visst det blir bättre med tiden, men jag orkar faktiskt inte vänta, den sista tiden har varit hemsk och jag vill att det ska börja gå uppåt nu på en gång. Sen är det så tråkigt med alla "vänner" som aldrig hinner/orkar/kan ses, vissa av dom har jag inte sett på månader(nej jag syftar inte på en person utan den som känner sej träffad får ta åt sej). Det känns som att det nästan bara är jag som får ta kontakt för att det ska hända något och det känns förbannat tråkigt. Sen känner jag mej så jävla utnytjad utav vissa personer, som bara hör av sej till mej utav en och samma orsak varje gång och jag tycker att det är väldigt intressant att så fort det är jag som behöver prata så är det fan ingen som har tid. Sen har jag nyligen upptäckt att flera personer jag trodde va mina vänner visade sej inte alls vara det, utan även dom va bara ute efter en sak. Förbannat tråkigt när det blir så. Bläbläbläbläbläblä. Har väl inget vettigt att skriva eg. tror att Frejas löp är på gång nu iaf, det är ju på tiden. ju mer jag hänger hos Malin desto mer av min hur försvinner:P Hahahah. Hon har gjort tolv tatueringar på mej än så länge och jag är inte klar på länga vägar:P Hahaha. Riktigt jävla roligt att se hur hon blir bättre och bättre för varje gång. Själv så håller jag på att köpa en maskin och skit utav henne, hon har en som hon inte behövde så den ska jag köpa av henne, ska bli riktigt roligt sen när jag kan komma igång ordenligt jag också. Hihihih. Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0