Sängen snart

Patte är här, han kom upp typ vid åtta och efter det åkte jag och handlade lite bröd och sånnt med mamma, göttans att slippa gå fram och tillbaka till affären. Efter det så blev det lite myspys i sängen och sedan så blev det några bärt i soffan. Ska väl strax gå och lägga mej hade jag tänkt, ska försöka att komma upp vid tio imon, ska åka ner till banken vid tolv är det meningen, mamma är snäll och kör<3. På banken ska jag hämta ett årsbesked från 2009 som jag ska lämna in till försäkringskassan och så hoppas jag på att jag ska få bostadstillägg. Önska mej lycka till^^ hihi. Håller på att söker lägenhet för fullt på tullen och byttorp, hoppas verkligen att jag får en snart! Nu ska ja mysa vidare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0