Hemma igen

Kom nyligen hem från Malin och det är kallt som fan ute vill jag lova, närmare -20. Det va ingen höjdare att gå hem från henne på en gångbana som va hal som fan och knappt skottad, fick fullt av snö i skorna och höll på att frysa av mej händer/öron och näsa. Detta är absolut inget jag rekomenderar. Men nu har jag iaf krupit ner i min varma och goa säng, ligger och kollar på film men mins inte vad den heter:P Freja ligger i sin soffa och sover medans katterna springer omkring och river hela min lägenhet:P Trevligt värre, eller inte hahhahaha:P Folk är fortfarande dumma i huvudet och suger getpung, men jag är inte riktigt lika irriterad som innan, men fortfarande förbannat irriterad. Blä på folk. Tur att jag har min underbara lilla Freja och mina älsklings katter här hos mej för utan dom så hade jag blitt galen. Menmen skit händer och det finns väl inte så jävla mycket att göra åt saken. Sova snart, god natt

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hhaha naaw så söt

2010-02-22 @ 11:29:17
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0