Fuck



Kuk i röven på allt och alla, dra åt helvete, jag hatar dej, jag hatar dej, jag hatar dej!
Fan vad alla ska ljuga och svika precis hela jävla tiden! Hur jävla svårt ska det vara att bete sej ordentligt, att vara ärlig och bete sej som folk?! Hur kan folk bry sej så lite om andra mäniskor och deras känslor? Jag kan inte förstå hur man kan behandla folk man tycker om så jävla illa. Är det underhållande att hela tiden utnytja och såra andra? Är detta något man måste göra för att överleva eller är folk bara så uttråkade att de inte kan hitta på något bättre att göra än att bete sej illa och vara falsk? Jag är förvirrad, arg och full av hat, hat mot allt och alla, jag fattar inte, jag förstår mej inte på folk. Hur kan folk med att bete sej på detta sättet? Hur kan folk tycka att det är okej att leka med andra? Hur jävla dum i huvudet får man vara? Vad är det som gör det okej att utnytja andra? Jag är det som gör det okej att leka med andras känslor? Hur tänker folk? Hur resonerar folk? Seriöst! Vad är det för fel på världen och alla som lever i den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0