Bakis

Mickan kom upp igår, det va trevligt som fan. Meningen va att vi skulle kolla på film och dricka några bärs men det slutade med att vi blev snorfulla och lyssnade på musik istället=P Haha. Sen kastade jag tydligen en lampa i huvudet på mickan, varför vet jag inte. Efter det så skulle hon ge mej laddaren till min dator men det fattade inte jag, så hon kastade den i ögat på mej, hahahahaha, så nu är mitt öga illrött, svullet och ömt som fan=P Som om inte det räckte så är jag dessutom bakis som faaaan, inte alls mysigt. Dricka cola och mysa nu

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha fan vilken kväll^^

2010-02-24 @ 23:30:11
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0