Äntligen

Äntligen så har jag tvättat färdigt, nu ska jag vika och lägga in tvätten och sedan så ska jag lägga mej och sova en stund, byta sängkläder ska jag göra också=D Va nere hos min granne och drack kaffe innan, trevligt som fan=) Hon har fyra stycken jätte söta katter som jag blev jätte förälskad i. Sen bjöd hon på skit goda kakor också=D Det suger rätt hårt att jag inte är trött längre, va trött som fan innan när jag tvättade, trodde fan att jag skulle somna och missa tvätten flera gånger, men nu när jag väl har tvättat färdigt då är jag pigg som fan. Men det blir det nog ändring på efter att jag duschat och bytt sängkläder och krupit ner i min varma gosiga säng=D Fyfan va gött det är att ha fått städat, nu har jag bara sovrummet och köket kvar, all disk är gjord så jag ska bara dammsuga och torka golven=D Men det sparar jag tills imon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0