Ännu en helg

Nu är det åter igen helg, fredag, dagen alla ser fram emot, alla utom jag. Helg för mej innebär ångest, mer ångest än vanligt. Det innebär att jag, 20år gammal, kommer att ligga i sängen medans alla andra är ute och festar. Mina vänner, som för övrigt är helt underbara, har inte tid att festa, vissa har barn och andra har annat att göra. Vilket resulterar i att jag inte har något att hitta på och heller ingen att umgås med, det suger. Jag är i behov av att komma ut, träffa folk, umgås och roa mej, men det verkar vara helt omöjligt. Ju närmare fredagen kommer desto mer ångest får jag. Jag är trött på att ligga i min jävla säng och inte göra ett piss sammtidigt som jag vet att alla andra har skit kul. Jag orkar inte. Blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0