Trött

3 timmars sömn fick jag iaf =) Det är ju inte allt för dåligt. Funderar på att gå ut med hundarna strax, men med tanke på kylan så är jag inte så jätte sugen på det. Dock har jag inget val... Sånt är livet. Funderar på att lägga mej och försöka sova efter att jag varit ute med hundarna, men jag ska väl inte hoppas på för mycket. Men jag blev rätt gött chockad när jag lyckades somna vid halv-ett tiden inatt, de senaste nätterna har jag inte kunnat somna förrens framåt morgonen, oavsett hur trött jag har varit. Så jag ser absolut detta som något possitivt, senaste tiden har jag varit riktigt nere men detta kanske är en vändpugnt, men det bästa är väl att inte hoppas på för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0