En stilla kväll

Duschat, ätit mat, matat monstrena, handlat, rastat vovvarna och nu ligger jag i sängen och gosar ner mej framför teven. Det blir bara mer och mer snö för var dag som går, inget att klaga på eg, det va länge sedan det va snö under en så lång tid innan jul. Hoppas att det håller sej till julafton men det lär det säkert att göra =) I morse när jag va ute och gick med hundarna vid 5-tiden så va det så underbart vackert ute. Det snöade som fan och himelen va lite rosa-röd, det va så fruktansvärt lugnt och stilla ute. Jag promenerade runt med musik i öronen i säkert en timma och bara njöt av att va näst intill ensam ute. Det finns nog nästan inget som är så underbart som att bara vandra omkring ensam med vovvarna i ett halv-mörker när det är så vackert ute som det va igår, jag gick och smålog för mej själv hela tiden =) Underbart va det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0