Då har nån annan tagit din stol

Fredag idag. Jag och Niklas åkte hem från Eslöv igår och tog svängen förbi ullared. Hittade lite kuliga saker =) Patte va hemma hos mej vid nio, vi möttes upp utanför mamma eftersom att jag skulle hämta min lilla Freja bus <3 Gårkvällen va mysig och gosig, precis som den skulle vara, men jag vet inte vad det är med mej, det känns fel på något sätt. Denna man har jag älskat i över två år och jag har alltid velat ha honom men nu när han vill försöka igen, efter att ha sårat mej ännu en gång så tvekar jag. "Vanliga Sara"hade varit överlycklig och inte tvekat för fem öre, men ändå tvekar jag. Varför? Jag är förvirrad, har ångest och mår illa, vad är det för fel? Jag blir galen...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Kanske "vanliga Sara" insett att hon är värd något annat? Eller kommit fram till att hon inte vill bli sårad igen.

2010-08-14 @ 23:34:27
URL: http://lifeofadonkey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0