Cesar Millan

Ligger i sängen i husvagnen och kollar på Cesar Millan på tv 4+, gillar verkligen honom. Han är riktigt duktig och har väldigt mycket intressant att säga och man lär sej en hel del av honom. Jag älskar att se honom jobba med hundar och lyssna på vad han har att säga och jag är riktigt avundsjuk på hans stora hundflock. En dag vill jag också ha en skit stor flock med hundar. Jag hade inte haft några problem att bo helt själv med mina husdjur, jag har inget behov av människor på det sättet som jag har av djur. Just detta avsnittet verkar bli riktigt intressant då familjen som har ringt efter Cesar har samma problem med en av sina hundar som jag har med min stora vovve och nu vet jag äntligen vad det beror på så jag ska kolla och lyssna ordentligt och hoppas att jag kan få ordning på min lilla tös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0