Dagens bittra sanning

Är just den att folk är idioter, folk ljuger och utnyttjar. Folk skiter i dej totalt, vad de än säger. Folk lovar men håller aldrig sina löften. Folk snackar så jävla mycket skit och det stör mej så förbannat. Jag är trött på allt och alla, jag känner inte för något öht längre, jag vet att jag ständigt gnäller om att folk är skit, men när folk är som dom är så kan jag inte göra annat än att gnälla. Varför kan vi inte va mer som djur? Varför kan jag inte bara få låsa in mej med mina bäbisar och min familj? Varför måste vi utsätta oss för den vidriga mänskligheten? Varför plåga sej själv på det sättet? Varför ska det vara nödvändligt att umgås med idioter som ändå bara sårar en i slutänden. Ens egen släkt och vänner! Det är vidrigt! Människor är vidriga och så enkelt är det, vi är rakt igenom genomruttna! Djur, djur är underbara, villkårslös kärlek och alltid tillgivna, varför kan inte vi också vara så? Vad är det för fel på mänskligheten? Jag hatar folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0