Underbart

Ännu ett underbart avsnitt av Grey's Anatomy. Jag är beroende!! Jag vill att det ska vara nästa vecka NUU!!! Jag måste ju veta hur det går för alla, vilka som får sparken och vilka som får jobba kvar. Jag MÅSTE veta vart Izzy tog vägen. Hon kan ju inte bara FÖRSVINNA!!!! Hallå eller, hon har precis överlevt cancer och George har precis dött. Ååh, jag blir GALEN!!!!! Ge mej onsdag NUUUU!! Imon eller på fredag så kommer dom och ska rensa alla avlopp i hela huset så jag har gömt badrummsdörren i gaderoben. Vill ju fan inte att dom ska se det, får bostäder veta detta så kommer jag ju få betala MULTUM för det. Och det kan jag ju lova att det vill jag INTE. På fredag så ska jag åka till knalleland med syster, det ska bli kul:) Va och storhandlade på ica maxi idag, det va kul. Köpte fyra filmer och en bok som jag egentligen inte behövde, men jag va TVUNGEN!!:P Sen köpte jag en mega påse med godis, tre påsar chips och massa cola:P Lyckas jag hålla detta gömt för Patte så har jag godis och chips i flera månader fram över, OM jag lyckas hålla det gömt:P Köpte även en megapåse med mat till Freja, 15kg för att vara exakt, hon äter ju för fan ca 30 kg mat i månaden. Det är typ tre gånger mer än vad jag äter:O Haha helt sjukt:P Håller på att träna Freja på att vara ensam hemma. Idag va hon själv i en och en halv timma och lägenheten va hel när jag kom hem:P Ska försöka komma iväg typ en timma imon också och på fredag får hon va hemma när jag är i knalle med gabbi. Hon blir så glad när jag kommer hem igen:D På lördag ska jag festa lite så då får hon va hemma då också, blir ju borta max fyra timmar. På fredag eftermiddag kommer Hootch hit, va glad Freja kommer att bli:D Myspysigt tycker jag också iof:D En 30kg klump och en 50kg klump som ligger och myser med mej i sängen och vill pussas med mej så fort jag vaknar:) Nu ska jag ut med Freja så att hon får kissa lite. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0