Tvätta idag

Idag ska jag tvätta, det ska faktiskt bli jävligt skönt att få det gjort. Satt och pratade med pappa nyss, vi hade ett långt sammtal om mina alkoholvanor, ju mer har pratade desto mer förstår jag att jag kanske dricker lite för mycket. Testet jag gjorde på solhem över mina alkoholvanor gav mej 30p och låg man över 4p så va man i riskzonen för att bli alkis. Detta resultat skrattade jag bara åt men efter att ha pratat med pappa så började jag tänka i andra banor. När jag tänker efter så har vi kul en historik av akoholister i släkten och sen har jag ju endel vänner som ständigt påpekar att jag dricker för mycket. Detta kanske är något jag ska börja lyssna på. Jag måste nog ta och tänka om. Men just nu orkar jag inte tänka alls. Fyfan va skänt det va att vakna i morse, öppna ögonen och se en välstädad lägenhet. Detta har verkligen gjort mej mycket gladare, innan reste jag mej knappt upp ur soffan, ville bara dra täcket över huvudet och ignorera skiten. Men idag jag har till och med ställt datorn på skrivbordet och har gått runt i lägenheten och bara njutit av att ha det snyggt och prydligt. Det är verkligen helt underbart!! Idag fick jag sms av min faster, ÄNTLIGEN fick jag tar på henne, hon hade tydligen glömt telefonen på jobbet i fredags så det va därför hon inte hade svarat:P Funderar på vad jag ska bjuda på på söndag, är lite sugen på en chokladtårta... MUMMS!! Men jag vet inte än, jag har inte bestämmt mej. Vi får väl se. På fredag blir det iaf smörgåstårta och bullar, GOTT GOTT GOTT GOTT:D:D:D Det blir nog en hel del som kommer hit, både mamma, morrmorr, Fia, pappa, Micke, Ann, Amanda, Felix, Louella, Nelly, Magnus(kanske), jag och Patte. Sen kan det hända att Mickan är med och kalasar också. MASSA smörgåstårta!! Sen kommer det ju upp lite annat folk på kvällen och dricker^^ Men det ska bli trevligt:) Jag hoppas verkligen att jag INTE blir bakis på lördag eftersom att jag ska till Göteborg då:P Ska gå på sjöfartsmuseet med Daniel, Gabbi och pappa och sen ska vi vandra i stan och efter det ska vi gå och äta våfflor KUL:D Det kommer att bli riktigt trevligt:) Så jag får verklien inte vara bakis, det blir dåligt då:P Nej fyfan, nu blir det lite sims 3 och sedan tvättstugan vid två:) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0