Tvätt

Idag så tvättar jag igen, det är gött när man gör det en gång i veckan för då blir det inte så mycket tvätt. Fick jätte fina sängkläder och gardiner igår som jag ska tvätta idag så att jag kan använda dom ikväll:) Ska nog åka ner till stan en sväng sen med mamma. Det ska bli gött att komma utanför dörren lite. Ska strax ge Freja, Ziggy, Palle och Elvis mat. Nu har jag bestämt mej, jag ska ha en hundkennel. Det kommer ju inte hända än på några år men för första gången på länge så har jag ett mål här i livet och det känns helt underbart. Igår när jag va i gbg så hade jag och pappa ett väldigt livligt sammtal om att han tycker att de raser som klassas som kamphundar inte har någonting i sammhället att göra. Jag håller inte med honom, han drar alla över en kam så jag sa till honom att om "kamphundar" inte ska få vistat i samhället så ska ju inte pedofiler, våldtäcktsmän, mördare mm. få det heller. Han påpekade att det inte va samma sak och det håller jag absolut med om, en "kamphund" kan man uppfostra, det kan man inte med de andra nämda. Menmen, han håller inte med mej och han hatar Freja:P Ska göra annat nu. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0