Tråkigt

Trött, som vanligt. Kollar på sexan just nu, borde eg städa men jag orkar inte:P
Imon kommer renoveringsgubbarna och fixar med mitt badrum igen. Hatar det!
Sitter inlåst i sovrummet ända tills dom har gått, suger verkligen att känna sej så obekväm i sitt eget hem.
Väntar på att programmet ska ta slut så ska jag som vanligt krypa ner i soffan och kolla på film:)
Har massa bra filmer som bara väntar på att bli tittade på, har även en liten skål med godis som jag ska mummsa på:) Nästa helg ska jag upp till mamma och äta mat:D Mamma ska laga couscous till mej, mumma:D:D
Det va ju hundra år sedan jag åt det. Alice Cooper snart också måste, måste, måste verkligen börja spara pengar.
Sen fyller ju mickan år nästa helg också, så jag ska upp till henne en liten sväng:) Det ska bli trevligt:)
Patter och freja håller på att bröta runt med en boll just nu, Freja har skit kul, som alltid:P
15 min kvar tills film, bäst att jag hör mej redo.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0